Sık geçen başlıklar

artık iade kargo ücretinin müşteriye ait olması 2

ekşi'de gör
işte bu benim bittiğim andır. 38 beden olmama rağmen bir kıyafet alırken 36-38-40 alıyorum ki noolur noolmaz. hangisini beğenirsem onu koyup diğerlerini -kuryeyi eve çağırıp hatta- iade ediyorum. bu lüksüm de olmadıktan sonra ben bittim. of yaaaa
bundan sonra iade edilemeyecek ürünlerin yüzde 95'inin ithal olması ne tesadüf değil mi? cari açığı kapatmak için yaptıkları küçük ama mide bulandırıcı işlere bakın şunların.