daktilo değil yazar kasadır.
dolar 1,20 tl iken ecevit'in önüne yazar kasa fırlatıldığı halde, şimdi 4 tl sınırına gelmiş kimsede tık yok. millet tamamen sindirildiği içindir. böyle bir eylem olsa sonucu bellidir. ayrıca yazar kasa çok pahalı olduğu için kimse atmak istemez.
29.10.2017 · 14. sıra
chuckal
28.10.2017 19:05 ~ 19:07