Sık geçen başlıklar

artık başbakanlığa daktilo atılmıyor 1

ekşi'de gör
daktilo değil yazar kasadır.

dolar 1,20 tl iken ecevit'in önüne yazar kasa fırlatıldığı halde, şimdi 4 tl sınırına gelmiş kimsede tık yok. millet tamamen sindirildiği içindir. böyle bir eylem olsa sonucu bellidir. ayrıca yazar kasa çok pahalı olduğu için kimse atmak istemez.