niye tüm türkiye olarak hep arda'nın yanında olduğumuzu anlamadığım reklam.
arda kardeş, benim burada götümde ayı bağırıyor, borç gırtlağa dayanmış, evime emniyetli bi şekilde gidecek miyim diye düşünüyorum. senin opet'te helaya girmen veya dolma, baklava falan yemen umrumda bile değil.
hani bil diye söyledim. bu arada son golün harikaydı.
17.03.2016 · 17. sıra
dunyanin en buzin seven insani
20:49 ~ 17.03.2016 00:06