Sık geçen başlıklar

arda turan'ın tatil için mykonos'a gitmesi 1

ekşi'de gör
sonra "arda neden ünlü!!??", efendim "hülya avşar'ın kızının yediği şeyden bana ne?" falan diye ötüp duruyorsunuz..

paparazzi gibi oldunuz amına koyim.. sıçsalar başlık olarak tasarlayıp buraya koşuyorsunuz..

açmayın ulan şöyle sikik başlıklar.. çok yazacağınız gelmişse gidin "arda turan" başlığında sıçın amına koyim..

ne çok amına koyim dedim..

hepinizin amına koyim..