merak ediyorum kokpit'e girip kuleyle mi haberleşecekti?
-alo kule merhaba. piste doğru gideyim mi yoksa kenarıyada bekleyeyim mi?
09.06.2017 · 18. sıra
garipbasci
08.06.2017 18:47