madrid, barcelona görmüş yaşamış birinin lise öğrencilerinde görülen hezeyanları yaşaması ne garip.
sorsan "biz kendimizi bozmayız" falan der koçum be.
24.12.2018 · 40. sıra
bahamababy
23.12.2018 08:54