milli takımı bırakmadı, fatih terim'in çalıştırdığı milli takımı bırakıyorum dedi. şimdi de fatih terim gittiği için geri dönüyorum dedi.
şimdi, federasyon başkanı şunu demeliydi (her 100 başkanın 99'u derdi): çocuğum sen 2 ay önce milli takımı bıraktın mı bıraktın nereye dönüyorsun s*ktir git. ha yeni hoca mı istiyor? sayın hocam bu adam milli takımı 2 ay önce bıraktı burası çocuk oyuncağı değil ha illa alacam diyorsan sen de s*ktir git.
bunları yapması gereken başkanın arda turan tarafından 'seni bu uçağa alanın anasını avradını s*keyim' küfürünün gizli öznesi olduğunu da belirtelim.
imla editi.
12.08.2017 · 7. sıra
karacisim
11.08.2017 00:02 ~ 02:49