Sık geçen başlıklar

arctic monkeys'in türk bakkaldan küfür yemesi 1

ekşi'de gör
avrupa'da geri dönüşüm olduğu için bu şişeler değerlidir kiosklarin büfelerin bankların yanına konur. şişe toplayıcılar veya bufeciler alıp dönüşüme versin aynı zamanda para da kazansın diye. cam, plastik vs şişenin, ne hikmetse sanki dünya zenginiymişiz gibi çöp olduğu, içmeye ayramız olmayıp sıçmaya atla gittiğimiz şu üzücü ülkemizde cahil dayı anlamamış tabi. şişe, yani çöp. kır at sağa sola dimi...