başlık içinde "messi" diye aratınca; 2010, 2011 ve nisan 2015'te içinde "messi" geçen yorumlar yapılmış.
sonra bugün, beşiktaş başlıklarından pek çıkmayan bir galatasaraylı troll "yeni messi" demiş.
sonra da fenerbahçeli biri de gelip "beşiktaşlıların söylediği gibi geleceğin messi'si" demiş.
hiçbir beşiktaşlı "messi" falan dememiştir sayın hamına soktuklarım.
sonra bu dingiller giderler kendi uydurduları şeyleri referans alıp "tiner kafası" goygoyu yaparlar.
ya kimyasalı azaltın ya da ananızın mesleğini açıklayın.
23.01.2016 · 15. sıra
bu adam adam olmaz
22.01.2016 11:08 ~ 11:16