Sık geçen başlıklar

araplarla yahudiler savaşıyor bundan bize ne 1

ekşi'de gör
dışarı çıkıp avazım çıktığı kadar bağırmak istediğim şeydir. müslümanlar ortadoguda birbirlerini son yüz yılda milyonlarca kez öldürdüler kimsenin sesi çıkmadı

afganistan'da on binlerce kadın köle olarak satılıyor kimsenin sesi çıkmıyor

işid, taliban, el kaide yüz binleri öldürüyor kimsenin sesi çıkmıyor

yahudiler ile araplar savasinca oluşan bu kavga ne diye?

ulan onu bırakın 50 bin türk vatandasi kişi yanlış politikalar yüzünden 7 ay önce oldu umrunuzda bile olmadı.

müslüman canı sadece yahudiler tarafından öldürülünce değerli oluyor. taliban müslüman köle satınca sorun yok. ışıd yüz binlerce müslüman öldürünce sorun yok. 50 bin türk rüşvetçi politikacılar yüzünden ölünce sorun yok.