Sık geçen başlıklar

arapları sevmek en büyük fazilettir 1

ekşi'de gör
inançsız birisini olarak yazıyorum. sözde inançlı birisi demiş ki " kuranı kerim de hiçbir millet üstün ırk kılınmamıştır " demiş..

acaba onun kitabı ile benim okuduğum kitap farklı mı? bakara 47 " ey isrâiloğulları! size verdiğim nimetimi ve sizi diğer topluluklara üstün kıldığımı hatırlayın." hani üstün kılınmamıştı?

ha şimdi gelirler bu ayetin anlamı böyle değil derler! alıştık buna..

ben inançsız birisi olarak ve dinleri sorgularken onca inançlı kişi cubbeli amed in dine en büyük zararı veren, mossada hizmet verdiğini görebiliyorum, bu dini bütün insanlar göremiyor..
kılavuzu amed olanın, burnu arap baharından kurtulamaz..