Sık geçen başlıklar

arabayı fren pedalını kullanmadan kullanmak 2

ekşi'de gör
türkiye'de bunu yapmak biraz zordur, çünkü sen önündeki ile bir mesafe ayarlayıp ve kendi hızını da ona ayarlayıp sabit bir hızla giderken bir dallama gelin hızla arana girer, öndekine çarpmamak için ani fren yapar senin bütün dengeni bozar, sonra aynı dallama sol şeride geçip gider ve bunu neden yapar çünkü oç.
maharet isteyen olay.
kullanmamaktan kasıt hiç bir şekilde temas etmemek ise imkansızdır.
fakat en usta sürücü freni en az kullanan sürücüdür.
gereksiz yere gazlamayan gereksiz yere de frenlemez.