bırakın valeyi, otoparkçılara bile verilmez dediğim olaydır.
geçenlerde kızılay'a gitmiştim. yakın olsun diye özel otoparklardan birine verdim aracı. adamlara veriyorsun anahtarı içeriye park ediyorlar aracı. çıkışta ise otoparkın dar girişi önüne at hırsızı ve her yeri dövmeli bir tip arabasını bırakmış iken, benim arabayı getirecek olan diğer barzo dip gaz yapıp otoparktan çıktı. dövmeli barzonun arabası ve otoparkçı barzonun kullandığı benim arabamın arasında 3-4cm kalmıştı arabayı durdurabildiğinde. ulan hayvan, ne yapıyorsun? kime neyi ispatlıyorsun? arabanın freni az kötü olsa önü dağılmıştı!
iyi yapan ve desteklediğim tiptir vesselam, haklı sebepleri vardır. dünya malıdır, çok da şey yapmamak lazımdır belki ama gereksiz risk sevmeyen tiptir ayrıca.
13.09.2022 · 15. sıra
sultaniyegah
12.09.2022 09:24 ~ 10:49