Sık geçen başlıklar

arabası olmayan erkeğin adamım diye gezmesi 1

ekşi'de gör
hayatı boyunca ailesinden destek almamış bir erkek üstelik mesleği gereği asgari ücret alıyorken bırakın araba almayı yaşadığı için şükür ediyordur. saçmalıyorsunuz artık gerçekten. ülkede yaşamak sadece bizim için mi zorlaştı sizi hiç mi etkilemedi anlamıyorum.