sıkıntı nerede diye sorulmuş,
kendim için şurada canım; o maaşla ben kongreye katılacağım tüm katılımlar euro üzerinden (yurdışı değil yurtiçi kongre). ben yayın yapacağım sci dergilerin hepsi euro üzerinden ücretlendiriliyor. ben araştırma yapacağım bap ya da tübitak verdikleri bütçe tl, alacağım sarf malzeme euro/dolar üzerinden yetmiyor para. cebimden karşılıyorum.
sonra bi tane dalyarak çıkacak ve diyecek ki neyine yetmiyor. işimi tam olarak yapmama yetmiyor. ben sikindirik pipet ucunu bile sayarak kullanıyorum yetmediği yerde kendi cebimden karşılıyorum. hatta kredi çektim geçenlerde 450 euro yayın ücreti için.
elimde yayın var, yayınlayacak dergi arıyorum. hem sci olsun hem ucuz olsun diye, her yaptığım yayına kredi çekecek durumum yok. sonra aynı dingil gelir tr de çalışma yok üniler kötü vs diye ahkam da keser...
04.01.2022 · 11. sıra
unique hint kumasi
03.01.2022 13:10