Sık geçen başlıklar

arçelik deprem reklamı 1

ekşi'de gör
ama abi bu ülkede insanlar hiçbir şey beğenmiyorlar ki.

adamlar yardım edip göstermeseler yükleniyoruz, yardım edip gösterseler yine yükleniyoruz. en bariz örneği burada tarkan için açılan başliklar.

bana kalırsa hiç kötü bir şey yok, aksine yapilması gereken bu. belki örnek olur