Sık geçen başlıklar

apple'ın ucuz telefon üretmeme nedeni 1

ekşi'de gör
apple ucuz telefon üretiyor, ama pahalıya satıyor.

apple ibok çıkarıp marka bassa, onu bile alacak tipler varken neden ucuza satsın amk!