apple ucuz telefon üretiyor, ama pahalıya satıyor.
apple ibok çıkarıp marka bassa, onu bile alacak tipler varken neden ucuza satsın amk!
03.04.2024 · 47. sıra
penguent
02.04.2024 14:46