Sık geçen başlıklar

apple'ın planlı eskitmeyi abartmış olması 1

ekşi'de gör
muhterem arkadaşlar:

öncelikle konu apple mı çok eskitiyor androidler mi vs meselesi değil, sidik yarışını başka yerde yaparsınız.

muhterem gerizekalılar;

bu telefon bırak yere düşmeyi çiziği yok zırhlı kılıfta kullanılıyor, zaten kamera darbe görse sorun kamerada olur, okuduğunuzu anlayın önce amk kamera taş gibi çalışıyor esas sorun çekimi yaptıktan sonra yazılımsal olarak kalitesini düşürüp kaydediyor, ne dangalak adamsınız lan siz?