siktiğimin salakları gelmiş burada adamı ezmeye çalışıyor. siz microsoft teknik desteğe yazdığınızda sadece mail ile ekranınıza mı bağlanıyorlar?
be amına koduklarım, teamviewer gömülü bir program mı? açmalı, kod vermeli, onaylamalı değil mi? geri zekalılar, peki arkadaşın anlattığı bu mu?
yemin ediyorum bu kadar salak bir insanın bir arada olduğu başka platform yok.
09.07.2020 · 25. sıra
empty blank
08.07.2020 21:12