Sık geçen başlıklar

apoletleri sökeceğim lafının seçimi kaybettirmesi 1

ekşi'de gör
oy vermemek icin bahane arayan gevsekleri gordukce gotumle guluyorum. ulan zaten oy vermeyeceksiniz neyin tatavasi lan bu?
neymis efendim apoletlerini sokecegim demis o yuzden oy vermeyecekmis.
yahu 16 yildir ulkenin anasini belliyorlar. az utanin lan.

bu kadar serefsizlik olmaz arkadas ya.