oy vermemek icin bahane arayan gevsekleri gordukce gotumle guluyorum. ulan zaten oy vermeyeceksiniz neyin tatavasi lan bu?
neymis efendim apoletlerini sokecegim demis o yuzden oy vermeyecekmis.
yahu 16 yildir ulkenin anasini belliyorlar. az utanin lan.
bu kadar serefsizlik olmaz arkadas ya.
08.06.2018 · 7. sıra
geri donen mektup
07.06.2018 08:28