ödememek, diğer apartman sakinlerinin üstünden geçinmek ayıp değil, ifşası mı ayıp? kişisel bilgi falan da değildir. ortak kullanımda aptal yerine konulup konulmadığını görmek istemek tüm daire sakinlerinin hakkıdır. hoş utanmaz insanlar ifşa edilseler de yüzleri kızarmaz, ödememeye devam ederler.
edit: “yasal yolla tahsil edilir, nasıl başkalarının üstünden geçinmek olabilir ki?” diyenlere toplu yanıt: apartman yöneticisi bu aksiyonu almazsa bal gibi de ödeyenlere kalıyor ihale. ha ödediği için aptal yerine konulanlar uğraşabilir tabi ama burası türkiye can güvenliği bile tehlikeye girebiliyor insanların apartman kavgası yüzünden. üstelik uğraşmak sağlam sinir, para ve zaman isteyen bişey. bir iki ay zor durumda olduğu için ödeyemeyen insanca açıklama yapanlara tabi ki insanlık gösterilir. ama göstere göstere yüzsüzce ve yıl boyunca ödemeyenler mümkünse apartmanda yaşamasın.
08.07.2021 · 34. sıra
binkereolsemyinedonerim
07.07.2021 11:52 ~ 12:40