insanların ab'nin nükleer enerji endişesi sebebiyle aldıkları bir karar olduğunu düşündükleri olaydır.
avrupa'da aşağıdaki şekilde bir durum söz konusu;
115 adet çalışır vaziyette nükleer enerji santrali
12 adet inşası devam eden santral projesi ( artmış olabilir bu rakam )
123 adet de ömrünü tamamladığı için aktif olmayan enerji santrali
göte göt demek lazım arkadaşlar.
07.07.2017 · 24. sıra
superbi
06.07.2017 17:26 ~ 19:45