Sık geçen başlıklar

ap'nin türkiye'ye akkuyu ngs'yi durdur demesi 1

ekşi'de gör
insanların ab'nin nükleer enerji endişesi sebebiyle aldıkları bir karar olduğunu düşündükleri olaydır.

avrupa'da aşağıdaki şekilde bir durum söz konusu;

115 adet çalışır vaziyette nükleer enerji santrali
12 adet inşası devam eden santral projesi ( artmış olabilir bu rakam )
123 adet de ömrünü tamamladığı için aktif olmayan enerji santrali

göte göt demek lazım arkadaşlar.