galatasaray'a ihanettir.
mustafa cengiz'in dişinden tırnağından arttırdığı para ve galatasaray'ı çıkardığı mali düzlükte yağlı surat dursun ve insaatcı erden kafa kafaya vermiş kulübün anasını sikecekler.
50m euro kadro degeriyle kopenhag her iki maçta da yildizlar kadrosu gs'nin içinden geçti, bu ülkede futbol yöneticileri olayin yıldız değil, teknik ve taktik disiplin olduğunu, artik devrin hocalarin devri olduğunu ne zaman anlayacaklar.
neyse alin griezmann'ı alın, önümüzdeki sezon şampiyonlar liginde gelip bir belçika, iskandinav ekipleri kuskuyu verince sivas deplasmanina griezmann ile çıkarız.
dursun ve erden'in galatasaray'a açtığı mali yara yöneticilik devirleri sonrasında ortaya çıkacaktır.
02.02.2024 · 29. sıra
vermillion v87
01.02.2024 09:09