hakikaten korkunç. insanların kötülükte sınır tanımadığı olay. bir de gençlere yakıstıramıyorum, en verimli yaşlarında nelerin pesindeler?
neyse ki "buse" konuşacak geç olsa da. bu durumda olan gençler, yakın gördükleri bir büyüklerine tez vakitte anlatmalı.
biz çocuğumuza teşekkür etmeyi sürekli tembihleyip, naif yetiştirmeye çalışırken, böyle vicdansizlarin içine salacağız. ayakta kalabilir mi böyle insanların! arasında?
04.02.2019 · 42. sıra
ezgininannesiyim
03.02.2019 05:41 ~ 05:53