Sık geçen başlıklar

antalya'da köpeği ezip kaçan adamın son hali 1

ekşi'de gör
insanı derin düşüncelere sevk eden bir hal.

https://twitter.com/…olat/status/895722436620103680

zorla güzellik olmaz ama zaten kim güzel olsun istediki?

edit: arkadaşlar, resmi inceleyince şunlar gözüme takıldı.

fotoğraf tarla gibi bir yerde çekilmiş, acaba oraya kendisi gitmiş olabilir mi?
arabasının camı kırıkken oraya gitmesi mümkün değil, demekki camı orada kırmışlar.
plakayı göstermek yeterli mi? arabada başka hasar var mı?
kolundaki takılı olan şey nereden geldi? adam dayağı tarlada yediyse arabayla hastaneye götürüp muayene mi ettiler? kim gezdiriyor bu adamı?
yüzünde neden hiç bir iz yok? döven kişi özel bölgelerine mi çalıştı acaba?
elbisesindeki yırtıkların anlamı ne? yerden yere mi sürüklendi?

aklımda deli sorular.

edit2: videoyu izleyince daha bir kafam karıştı.
kaza ise, bu adam neye çarpmışta ön camı böylesine darbeler almış?
kaza sonrası hastaneye gidip koluna aslı taktırmış ki baya bir süre alır ol, üstünü başını değiştirmeden olay yerine geri dönüp döndüğünde yanında iha dan habercilerimi çağırmış?
çok kolpa olmuş bu çekim. verdiği bu röportaj dikkatli okunduğunda adamın akıl sağlığı ile ilgili bilgiler içermekte. belli ki bu işten kolayca sıyırılabileceğini düşünen br çakal. bu adam daha dayak mayak yememiş...