erzurum'da ısıtıcısı çalışmayan bir kulübe de nöbet tutuyorum şu an. ecdadim sikildi diyebilirim deli gibi de rüzgar var.
o antalya soğunu mu neyse onu getirin de ısınalım biraz...
366'lar... gelin de düşelim şu nöbetten lan :(
29.01.2017 · 7. sıra
kutup sicaginda kapri giyen
28.01.2017 00:33