Sık geçen başlıklar

antalya soğuğu 1

ekşi'de gör
erzurum'da ısıtıcısı çalışmayan bir kulübe de nöbet tutuyorum şu an. ecdadim sikildi diyebilirim deli gibi de rüzgar var.

o antalya soğunu mu neyse onu getirin de ısınalım biraz...

366'lar... gelin de düşelim şu nöbetten lan :(