eee? anneannemin inek sağıyor olması kahve içmeme neden engel? ya da kahve içmek dünyada sadece belli bir kesime tahsis edilmiş seçkin bir hak mı? veya kahve içmek için köylü olmamak, üniversite mezunu olmak falan mı lazım? kahve, bilinç aydınlandıkça yahut insan zenginleştikçe arzu edilir hale gelen bir şey mi?
içerik saçma olduğu kadar, başlık da bok gibi. o ayrı mesele.
laf söyledi balkabağı... kendince tespit yapmış işte.
04.03.2020 · 32. sıra
haciz mahallinde tango
03.03.2020 09:13 ~ 10:21