ilkokula yeni başladığım zaman tanışma maksadıyla tüm öğrencilere ısrarla bu soruyu soran bir öğretmenimiz vardı. sıra bi kız arkadaşa geldi, kız kısık sesle bir şeyler söyledi, kimse duymadı. hoca daha yüksek sesle söyle diye ısrar etti, kız da "kapıcı!" diye bağırdı, sonra da oturdu. öğretmen istifini bozmadan sormaya devam etti kalan öğrencilere. evet belki kızın babasının kapıcı olması belli bir yaş üstündekiler için önemli değil ama ordaki öğrenciler sınıfta ilk bitlenme olayı yaşandığında bu kızın bulaştırdığını söyleyip onu dışlamışlardı.
kısacası aferin size.. oldum olası ilköğretim hocalarına ısınamadım zaten.
18.11.2020 · 20. sıra
e mice
17.11.2020 00:46