Sık geçen başlıklar

ankaralıların 1 tl ile imtihanı 1

ekşi'de gör
en son matkabı kucaklayıp gelen elemanın üçlü priz sorması, dükkan sahibinin kendince espri yaparak "napacan la üçlü" demesi, elemanda hiç bir utanma belirtisi olmadan "1 tl gördüm de onu sökecem" demesi...

vatandaşı olmasak eğlenceli ülke aslında.