Sık geçen başlıklar

ankaragücü'nün beşiktaş'a verdiği ayar 2

ekşi'de gör
adamlar 2 alt ligden söke söke geri dönmüşler, o liglerde bile tribünler full çekmiş. bazı daly...lar kalkmış kenan evren diyor hala. kenan evren mi döndürdü aq adamları
18 yaşında çocuklara yapılan yavşaklığı unutmamışlar, harbiden bilezik gibi de geçirmişler.
adam olanlar o gün yapılandan utanmıştır kesin, onlar zaten üzerine de alınmasınlar, ama hakedenlere az bile olmuş
2011-12 sezonunda inönü'de yapılan maçta, ankaragücü ekonomik olarak çöktüğü için çoğu paf takımdan olmak üzere bir takımla çıkmıştı sahaya ve o maçta beşiktaş tribünlerinden sahaya yüzlerce 1 tl atılmıştı. bu uygulamayı duyunca aklıma direkt bu durumun intikamı gibi geldi bana.

tanım: çok ince bir bilet fiyatıdır.