Sık geçen başlıklar

ankara'ya gelince hissedilenler 1

ekşi'de gör
izmir'den ankaraya geldiğimde hissettiğim en belirgin şey şehir planlamasının gayet düzgün olmasi. ayrıca ankara'da insanların memuriyetten gelen ölçü ve saygısını da seviyorum. tunalı hilmi'yi, protokol yolunundan seymenler parki'na yürüyüş yapmayı, gece dışarı çıktığımda yaz kış demeksizin üşümeyi hepsini seviyorum.
ankara 'ya geldiğimde hissettiğim şey sanırım aidiyet.