Sık geçen başlıklar

ankara'nın sınır güvenliği kabil'de başlar 1

ekşi'de gör
üst edit: kabil'de şu an askerlerimizin etrafı it sürüleriyle dolu. mesaj atıp demediğini bırakmayanlar umarım bu durumun farkındasınızdır. değil orada şehit vermek, askerlerimizin burnu bile kanamamalı.

evlat sizin olmayınca ne de kolay oluyor değil mi atıp tutmak? dediğim durum. siz oturun, her ay on binlerce lira maaşınız hesabınıza tıkır tıkır yatsın. çatır çutur yiyin o paraları. olan gariban mehmetçiğe olsun. taliban resmen yönetimi ele geçirdi. oradaki askerlerimize ne olacağı meçhul. neymiş türkiye'nin orada bulunması şartmış. kendi ülkeni korumaktan acizsin, afganistan senin neyine diye sormazlar mı adama? ne kadar kolay ya bir başkasının evladı üzerinden konuşmak. çok delikanlıysanız gidin kendiniz kalın afganistan'da. yer mi? yemez değil mi?