Sık geçen başlıklar

ankara'nın en iyi hamburgercileri 2

ekşi'de gör
(bkz: big belly burger)

bana her defasında daha önce hamburger yememişim hissi uyandırıyor. sadece patatesleri kötü. kötü derken yenmeyecek gibi değil ama klasik kızartma yapsalar daha iyi. şekilli şukullu patates güzel olmuyor.