Sık geçen başlıklar

ankara'nın abartılmış kent olduğu gerçeği 2

ekşi'de gör
hayatının ilk 20 senesini istanbul’da, sonraki 8 senesini ankara’da yaşamış şimdi ikisinden de çok uzakta yaşayan biri olarak burnumda tüten şehir * ankara’dır.

siz yine de ankara’yı abartılmış zannederek deniz görmek için 1 saat boyunca otobüse binip trafikte kendinizden geçeceğiniz şehirlerde yaşayın.
deprem konusunda abartılı bir risk yok.
metrobüs konusunda abartılı bir sıkıntısı yok. abartılan şehirlere göre ulaşımı çok çok iyidir.
taksiye binip 1 km yolculuk yapmak isterseniz sizi geri çevirmezler.
trafikte bir ömür harcamanıza gerek yoktur. tanıdığım insanlar ortalama 20-30 dakika içinde işlerine ulaşır.
abartılan şehirlere göre kiralık daire fiyatları komik seviyededir.

fakat nufüs her geçen gün artıyor maalesef.
ankara ülkemizin yaşanacak en güzel şehri olmayabilir. fakat istanbul gibi yaşanmaz durumu yok.
istanbul, ankara, izmir gibi şehirlerden anadolu'ya göçün bir şekilde teşvik edilmesi gerekiyor. nasıl olur bilmiyorum ama bu metropol şehirler acilen boşalmalı.
yani konu abartılmış, abartılmamış filan olmamalı.