Sık geçen başlıklar

ankara'dan nefret etmek 2

ekşi'de gör
üniversiteyi ankara'da okudum, yıllardır istanbul'da yaşıyorum ve ankara'yı özlüyorum. ilerde bir gün yolumun bu şehirle kesişmesini de çok istiyorum. ankara'dan nefret ediyorsanız ankara'da hiç güzel anı biriktirememişsiniz demektir. şehirler bazen sahip oldukları güzellikleriyle değil sizde bıraktığı güzellikleriyle sevilir.
bazı kelimeleri çok hoyrat kullanıyoruz..
mesela "nefret"..

gerçekten nefret kadar güçlü bir his besliyorsanız bir kente..
uzak durun a.q.

zorla mı iskan ettiler ankara'da?

ha "nefret değil ama sıkıntılarım var." diyorsanız kendi çevrenizi dönüştürün.. ne yapalım? dünyada cennet yok evinizin içinde kendiniz yapacaksınız bir tane.