maalesef istanbul'dan ankara'ya taşınanlardanım.
bu şehirde en çok dikkatimi çeken şey insanların neredeyse tamamı trafikte kırmızı ışık ihlalini normal görüyor.
ben kırmızı ışıkta beklerken arkadan korna çalanlar var!
özellikle kısmen daha az trafik yoğunluğunun olduğu bölgelerde kırmızı ışığın tek anlamı yavaş geç!
başımdan geçen bir olay:
iki şeritli yolun sağ şeridinde kırmızı ışığın yeşile dönmesini bekliyorum. suv tipi bir araç emniyet şeridinden, daracık yerden geçmeye çalışıyor. camı indirip:
-ne yapıyorsun?
-ben sağa döneceğim.
-e kırmızı yanıyor?
-sen kim olduğumu biliyor musun? trafik bilmem ne daire başkanıyım ben
hödük aynama da çarparak, yarı kaldırımda geçti gitti.
adamın yaptığı işe bak, davranışa bak.
bu lümpen insanlar arasında yaşamak ızdırap verici.
keşke herkes kurallara uysa.
21.11.2022 · 31. sıra
satanistkesendindarkedi
20.11.2022 12:17