ne güzel, 15 kuruş sana yetmiyor, satma o zaman kardeşim.
migros satsın, bim satsın, şok satsın.. hem israf da azalır. üstelik bu marketlere değil 15 kuruş, geliş fiyatına satmak bile işe yarayacaktır. ekmeğe gelen adam, yanında alır yumurtasını sucuğunu, mis gibi kahvaltısını eder.
sen ekmek satma, seçimi bekle, yalayacak güzel bi dondurma bulursun seçim zamanı.. üstelik bedava.
04.10.2018 · 27. sıra
barankovan
03.10.2018 14:00