Sık geçen başlıklar

ankara'da 400 tl'ye satılan lahmacun 1

ekşi'de gör
niye 400 türkiş lira?

çünkü her yerde abi aspava yaaa ikramları çok, bittikçe yenisi geliyor, semaverde çay veriyorlar offf süper. ankaranın yemek kültürü aspavadır diye gezinirse insanlar, bunlar da böyle adam s*kmeyi hak görürler.