toplu taşıma kullanmaya niyet eden mahşeri kalabalığı görünce vazgeçiyor . metro sefer sayıları dahi yetersiz . hitler'in, stalin'nin kamplarına mahkum taşıyan trenler gibi .
Sık geçen başlıklar
ankara trafiğinin inanılmaz artması 3
ekşi'de görkangren olan bir hastanın ölü dokusu atılmadıkça vücutta yayılımını sürdürür ve doktorlar bekleyip farklı bir sürpriz son beklemez. hadi biraz bekleyelim belki düzelir demezler çünkü sonuç bellidir. ankara trafiği de artık bir kangren ve ana arterdeki kangren dokular ara sokaklara kadar yayıldı. eskişehir yolu nefessiz bırakırken insanı artık ona bağlanan yollarda bile 20 dakika boş boş bekliyorsun ki bu bahsettiğim ara yollar. buna dair en ufak bir adım atılmıyor.
toplu taşımanın onlarca yıldır direkt değil dolaylı şekilde istediğiniz yere götürmesi, buna dair en ufak bir adım atılmasını geçtim özellikle öho otobüsü ve dolmuşların artık olmayan amortisörleriyle 15-17 tl'ye aşırı konforsuz edilen seyahat imkanı sunması,
bireysel araç kullanımının inanılmaz artması,
deprem sonrası artan inanılmaz/kontrolsüz nüfus artışı ki plakalar bunu gösteriyor bunlara sebep sanırım.
ankara'ya gelmeyin. ankara artık nefes alınacak gibi değil.
toplu taşımanın onlarca yıldır direkt değil dolaylı şekilde istediğiniz yere götürmesi, buna dair en ufak bir adım atılmasını geçtim özellikle öho otobüsü ve dolmuşların artık olmayan amortisörleriyle 15-17 tl'ye aşırı konforsuz edilen seyahat imkanı sunması,
bireysel araç kullanımının inanılmaz artması,
deprem sonrası artan inanılmaz/kontrolsüz nüfus artışı ki plakalar bunu gösteriyor bunlara sebep sanırım.
ankara'ya gelmeyin. ankara artık nefes alınacak gibi değil.
bulduğu çözüme bak vatandaşın, erken çık. söylemesi ne kadar kolay.
iş yerlerine geç gidilsin amk. olan niye hep çalışana oluyor ki?
iş yerlerine geç gidilsin amk. olan niye hep çalışana oluyor ki?