ankara büyükşehir belediye başkanı mansur yavaş'ın vermiş olduğu israfla mücadele savaşında, yavaş'ın 100 günlük başkanlığı süresince büyükşehir belediyesi 136 milyon tl bütçe fazlası vermiş.
ankara büyükşehir belediyesi'nin;
bankadaki nakit mevcudu 160.401.372 tl arttırılmış
belediyenin kısa dönem borçları 24.271.956 tl azaltılmış.
büyükşehir belediyesi rapor linki
haber linki
bir ankaralı olarak belediyeciliğin kent için, vatandaş için yapıldığını görmek ruhumu okşuyor. senelerdir bu paraların faydasız, yarasız şeylere harcandığını, kimlerin ceplerini doldurduğunu düşündükçe kahroluyorum.
mansur yavaş'a ve ekibine helal olsun. ankaralılar her zaman yanınızda.
01.08.2019 · 34. sıra
include humanity
31.07.2019 14:51