Sık geçen başlıklar

ankara üniversitesi'nin doktora özür diletmesi 1

ekşi'de gör
koskoca doktora; “vaka demedim beka dedim kurban olduğum” açıklaması yaptırdılar. işte bunlar hep siyasal islam’ın kokuşmuş üniversiteleri.

demek ki doğru söylüyormuş kadın. dağılabiliriz. mecazi olarak değil harbiden dağılacağız.

eğer ben bu virüsü kaparsam; “yol yabtı” diyen ne kadar çomar varsa sarılıp gözlerinden öpeceğim. akp il binalarına girip lama gibi tüküre tüküre dolanacağım. çin’de virüsü yaymaya çalışanların amacını anladım şimdi.

açacağın başlığı da sevgiyle kucaklıyorum. biraz özenli açsan daha iyi olur suser kardeşim. okuyunca insana “iyi tmm knk” dedirtiyor.

edit: başlık değişirse orjinali;
(bkz: ankara üniversitesi doktora özür diletti)

edit: akköpekler seri şekilde eksiliyor. zoruna gittiyse git rabiaların recep’e çemkir çomar.