ne gerizekalılar var arkadaş insan gerçekten hayret ediyor.
adamın biri disneyland’la kıyaslamış, sanki disneylandı belediye kamu kaynaklarıyla hazine arazisine (beleş arazi) yapmış gibi. disneyland özel bir girişimdir, özel bir şirketin kar zarar hesabı ile yaptığı bir yatırımdır ve ankaparkla kıyaslanamaz.
bi diğeri diyo ki belediyenin işi park yapmaktır. ama belediyenin yaptığı parkın işletmesinin 26 milyon gibi komik bi rakama ihale edildiğini ve girişinde de işletmeci firmanın vatandaştan para kestiğini ve bu paranın sadece %3’ünün belediyeye kaldığını bilmiyor.
ortada açık bir kamu zararı ve birileri için haksız kazanç var. bir de içine edilen güzelim atatürk orman çiftliği var. yazıklar olsun.
03.10.2019 · 26. sıra
hayatinsaninbayavaktinialiyor
02.10.2019 00:23