bir arnavut çocuğu olarak yazıyorum.
ana dil eğitimi olmalıdır elbette ama ana dilde eğitim isteyenler bunu ağlayarak günlüklerine yazabilirler.
eğitim ülke resmi dilinde olmalıdır veya uluslararası dillerde verilmelidir*.
06.06.2021 · 6. sıra
3 kere 3 dokuz ederdi
05.06.2021 03:31