Sık geçen başlıklar

anıtkabir'de rte sloganları atmak 3

ekşi'de gör
çok değil 10 yıl sonra kimin tamamen yok olup kimin baki kaldığını görmüş oluruz.
kendini başarılıymış gibi görünmek için, ülkenin milli varlıkları satarak iyi bir lider olunmuyor. şimdiden bunun etkisini görmeye çoktan başlamadık mı?
bu kadar dışa bağımlılık, üstüne milliyetçilik ilkesini benimsemeyerek mültecilerin hesapsızca ülkeye doldurulması,
laikliğin hiçe sayılarak her konuda bir yorumu olması.
bunlar bazılarının şimdilik hoşuna gidiyor dini duygularla bu değerler sömürülüyor ama gün gelecek övdüklerinize sizde söveceksiniz.
hani saraydan çıkarken padişah, kapının önünde bir güruh toplanırmış ya.
3 kuruş para karşılığı padişahım çok yaşa, vur bana, sıç ağzıma diye bağırırlarmış.
işte bunlar, onların modern hali.
3 kemik karşılığı salya akıtıyorlar. sinirinizi bozmasın.
yarın bizzat ilk taşlayan, yemin ederim hiç oy vermedim diyenlerin başında bunlar gelecek.
yazık.
her anınız, her hareketiniz planlanmış.
içinizdeki intikam mahkemelerini yıkamıyorsunuz.