Sık geçen başlıklar

an itibarıyla chp ile rakibiz 1

ekşi'de gör
başka ne bekleniyordu acaba?

kadın sadece kılıçdaroğlunun tezgahını devirmedi, çıktı açık açık imamoğlu’na da yavaş’a da çağrı yaptı. millet sizi istiyor, bu talebi çevirmeyin dedi.

kk’nın çok bilmiş avaneleri demediğini bırakmadı akşener’e, üstü kapalı yavaş ve imamoğlu’na da saldırdılar.

ve tüm bu süreç, deprem enkazının altında insanlar can çekişirken tezgahlandı. kk’nın inadı tüm ülkeye galip geldi. sonuç ise yine hüsran.

akşener bu saatten sonra chp ile tek bir belediyede işbirliğine gitse, kendi kredisini de tüketir. hem de ne için? kk gibi bir boş tenekenin siyasi kariyeri için. gereksiz.