Sık geçen başlıklar

amerika'dan hiç diktatör çıkmaması 1

ekşi'de gör
önemli önermedir.

şimdi abd'nin dünyayı nasıl etkilediğini, zorbalığını filan yazacak tipler damlar. ancak anlamaları gereken bir nokta var: diktatör kendi çöplüğünde öter, kendi vatandaşına zulmeder, kendi ülkesinin refahını sömürür. abd kendi vatandaşına önem verir, refahını yükseltir, kurumları güçlendirir, gücünü dünyada rahatlıkla uygular.