Sık geçen başlıklar

amerika'da benzin bedava algısı 1

ekşi'de gör
abi sen lütfen troll falan ol ya, lütfen. çünkü bir insanın bu kadar geri zekalı olabileceği gerçeğine inanmak istemiyorum. gerçekten istemiyorum.

troll sün değil mi?