Sık geçen başlıklar

alyans alacaklara tavsiyeler 1

ekşi'de gör
üstteki yazarın muhtemelen kötü giden ilişkisine/evliliğine istinaden vermiş olduğu "almayın" tavsiyesine uyarak almıyorum.

bu entry sonrası ayrılıp hayatıma deniz anası olarak devam etme kararı aldım.

evlilik başlığına giriyoruz evlenmeyin.
yüzük tavsiyesi istiyoruz almayın.
evli insanlara denk geliyoruz "ooo evlen de gör ehuhehuhöö."

benim annem babam da boşandı. hem de 32 yıl sonra boşandılar.

ben bugüne kadar ne annemden ne de babamdan evlilik veya ilişkiler hakkında bir tane kötü cümle duymadım.

ne yaşadınız veya nasıl bir birliktelik sürdünüz bilmiyorum ama evlenen veya evlenmek isteyen insanlara bi rahat verin be kardeşim.

edit: hızımı alamadım.

ulan başlığa girmişim, şükela modunu açmışım bir yazar arkadaş 10 gün önce aldığı yüzükle ilgili fikirlerini paylaşmış. entry sonunda da "buraya kadar okuduysanız hayırlı olsun" demiş. muhtemelen sen okumadın. ben de yüzümde tebessümle aşağıya doğru kaydırırken seni görüyorum. oldu mu?