Sık geçen başlıklar

altın madenleri neden yabancılara ait 2

ekşi'de gör
>dam gerizakalı çıktı baba. patent demiş ya la? siyanür ile altın işlemenin neresinde patent varmış bir zahmet göstersin. hiç bir ülke buna yanaşmıyor artık üçüncü dünya ülkesi değilseniz. adamlar işlediği her cm2 toprağı işlemeden önceki hali ile istiyor sizden. bşz 500.000 doları olana vatandaşlık satıp, hindistan dan daha beter çöp ihraç ediyoruz. sonra instragamda hint sokak yemek satıcılarını görüp tiksiniyoruz. adamların iancı o. beden saftır. öyle bizim tiksinti duyduğumuz bir çok şey onlarda yok. onlar 75 milyon dolara aya sonda yollar mesela, biz 55 milyon dolara turist. soran olursa ,onların sokaklarda yemek yenmez. olm elin kanadalısının toprağa gömüp çıkarmaya deymediği için siktir ettiği 9 kişi bilmem kaç milyon metre küp toprağın altında yatarken utanır insan. patent değil mesele. patent yok o durumda. elin afrikalı altın madencisi de aynı ilkellikle çıkarıyor altını. bizde olmayan patent değil. para. vatanını üç kuruşa satanların zamanı bu. en milliyetçisi aymden bunların hesabını soruyor.
seçim kazanabilmek ve iktidarı sürdürmek için.