Sık geçen başlıklar

alp özgen 1

ekşi'de gör
inanilmaz kotu spiker. top ortasahadayken pozisyon yokken ota boka bagiriyor. yetmiyor fauldu faul olmasi lazim sacma sapan yine bagiriyor. tertemiz pozisyonda penalti olabilir diye bagiriyor hadi uzaktan oyle gordun yakin cekim veriyor tertemiz pozisyon temas var gibi aslinda diyor. gercekten cok kotu spiker.